SNAŽILI JSME SE PRO VÁS SHNROUT ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A VĚŘÍME, ŽE ZDE ZJISTÍTE VŠE CO K NÁKUPU POTŘEBUJETE VĚDĚT:
1. Jak u nás lze platit?
- na našich prodejnách můžete zaplatit za zboží v hotovosti i platebními kartami (kromě naší brněnské pobočky, kde lze zaplatit pouze hotovostí).
2. Jak lze platit při dodání přepravní společností?
- při doručování zásilek na dobírku přepravní společností DPD můžete platit za zboží jak v hotovosti, tak i platebními kartami
- při doručování zásilek velkých rozměrů a hmotností na dobírku přepravní společností Geis Cargo lze platit pouze v hotovosti (platební kartou nelze platit, řidiči nemají platební terminál)
3. Kam mi dopravce zásilku doručí?
- doručení rozměrných zásilek přepravcem Geis Cargo probíhá před vstupní dveře rodinného domu nebo panelového domu, resp. bez donášky do patra (role 3m ani 4m šíře se nevejde do běžného panelákového/činžovního výtahu).
4. Jak je zásilka přepravována?
- při přepravě k zákazníkovi je PVC, nebo přírodní lino v rolích navinuto na tvrdé papírové návince, tak aby se zboží neponičilo např. při vynášení řezu do patra
5. Co vše dalšího potřebuji při nákupu podlahové krytiny pro pokládku?
- veškeré příslušenství - přechodové lišty, soklové lišty, penetraci, stěrku, lepidlo, případně nůž na řezání krytiny.
POKUD JSTE ODPOVĚĎ NA VAŠI KONKRÉTNÍ OTÁZKU NENALEZLI, NEVÁHEJTE SE OBRÁTIT NA NAŠEHO SPECIALISTU E-SHOPU, KTERÝ VÁM VŠE RÁD ZODPOVÍ NA kochanek@riva.cz.