Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Často kladené otázky

Často kladené otázky

Na co se nás běžně zákazníci ptají?

SNAŽILI JSME SE PRO VÁS SHNROUT ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A VĚŘÍME, ŽE ZDE ZJISTÍTE VŠE CO K NÁKUPU POTŘEBUJETE VĚDĚT: 

1. Jak u nás lze platit?

  • na našich prodejnách můžete zaplatit za zboží v hotovosti i platebními kartami (kromě naší brněnské pobočky, kde lze zaplatit pouze hotovostí).

2. Jak lze platit při dodání přepravní společností?

  • při doručování zásilek na dobírku přepravní společností DPD můžete platit za zboží jak v hotovosti, tak i platebními kartami
  • při doručování zásilek velkých rozměrů a hmotností na dobírku přepravní společností Geis Cargo lze platit pouze v hotovosti (platební kartou nelze platit, řidiči nemají platební terminál)

3. Kam mi dopravce zásilku doručí? 

  • doručení rozměrných zásilek přepravcem Geis Cargo probíhá před vstupní dveře rodinného domu nebo panelového domu, resp. bez donášky do patra (role 3m ani 4m šíře se nevejde do běžného panelákového/činžovního výtahu).

4. Jak je zásilka přepravována? 

  • při přepravě k zákazníkovi je PVC, nebo přírodní lino v rolích navinuto na tvrdé papírové návince, tak aby se zboží neponičilo např. při vynášení řezu do patra

5. Co vše dalšího potřebuji při nákupu podlahové krytiny pro pokládku? 

  • veškeré příslušenství - přechodové lišty, soklové lišty, penetraci, stěrku, lepidlo, případně nůž na řezání krytiny. 

POKUD JSTE ODPOVĚĎ NA VAŠI KONKRÉTNÍ OTÁZKU NENALEZLI, NEVÁHEJTE SE OBRÁTIT NA NAŠEHO SPECIALISTU E-SHOPU, KTERÝ VÁM VŠE RÁD ZODPOVÍ NA kochanek@riva.cz.